Nida_Y ya senin adına çok sevindim. Güzel bir ilerleme, ben ilk gebeliğimde ilk üç ayda 10 kilo almıştım aşırı bilinçsizce davrandım, o nedenle çok korkuyorum.
Beslenmeme dikkat ediyordum zayıflamak istediğim için ve 2 aydır reformer yapıyordum bu süreçte bıraktım,doktora danışıp tekrar başlamayı planlıyorum. İnşallah herşey yolunda gider.