Kızlar 31+2 yiz 1 haftadır ellerim davul gibi ve parmaklarımda ağrı var birşey sıkamıyorum yumruk falan yapamıyırum ayrıca alev alev yanıyor ayaklarım da öyle şiş ve yanıyo 😩 bileklerim ağrıyor sabah yataktan inip ilk adımları attığımda sanki tonlarca yürümüşüm gibi tabanlarımda ağrı oluyo sizde de varmı? Ne yapmam lazım tuz hiç atmıyorum yemeklerime artık başka fikiriniz varmı😓