esrakoroglu10 Herkese iyi günler, benim bugün doktorum hamileliğin son aylarında tansiyon yüksekliği sorun olmasın diye düşük dozlu coraspirin başlattı. Benim gibi coraspirin kullanan var mı ? Varsa kaçıncı aydan itibaren kullanmaya başladınız ?
Ayseozmenucar esrakoroglu10 ben kullanıyorum 12. Haftadan beri başlattı doktorum çünkü normalde tansıyon hastası degılım Ama ilk çocugumda ciddi bir gebelık zehırlenmesi yaşadım tansıyona baglı olarak sonuna kadar kullanıcam bunu
monaroza esrakoroglu10 Ben de 100 mg kullanıyorum 13. haftamdan beri tansiyon ya da kilo problemim yok ilk gebeliğim ama ikili testte damar direnci riski çıkmıştı her ihtimale karşı başladım o zaman
Msydn6 esrakoroglu10 canım benim ilk gebeliğimde preklamsi yani gebelik zehirlenmesi geçirdiği için şuan ikinci gebeliğim ve 12+0 bugün kontrolüm vardı ve bu haftadan itibaren d vitamini ila coraspin başlattı banada doktor ne için olduğunu tam bilmiyodum demekki tansiyon için
Mucizemsinseenn esrakoroglu10 bende ikiz gebeyim 11. Haftadan beri kullaniyorum coraspin ne için verdi bilmiyorum ilk hamileliğimde kullanmamistim ben ikiz olduğu için vermiştir diye düşünüyordum tansiyon için mi veriyorlar ki
Msydn6 Ayseozmenucar ay aynı durumu yaşamıştım şuan bende tam 12+0 ım bana da bu haftadan itibaren başlattırıyor doktorum
Ayseozmenucar Hifask44 hayır igne yok zaten dıger gebelıgımle arasında 14 yıl var inş.. yaşamam yıne ama tedbır amaçlı kullanmalıyım mutlaka
Msydn6 esrakoroglu10 ben ilk gebeliğimde son ayımda gebelik zehirlenmesi geçirmiştim ondan dolayı bu 2. Hamileliğimde de riskim varmış şimdiden coraspin başliycaz dedi anladığım kadarıyla ileride tansiyonlarım yükselmemesi için kan sulandırıcı olarak
Sinemmm1 Bende tansiyon yüksekliği olduğu için doktorum gebelik zehirlenmesi riskine karşılık başlattı 18. Haftada 150 mg kullan dediği için ecoprin kullanıyorum ve 25. Haftadayim çok şükür tansiyonum düzene girdi
Zeynep691 esrakoroglu10 Canım ben 33 haftalıktım bebek hep sabit kilosundaydı kilo almıyordu tansiyondan yükselmesinden ötürü yediklerim yaramadı bebişime 2 haftadır coraspirin kullanıyorum 35 olucaz kilosunda artış oldu tansiyonumda iyi gidiyo son haftama kadar kullanıcam