Boncuk1 Çok teşekkür ederim. Evet çok erken oldu doğumum herhangi bi erken doğum riskimde yokdu, kontröl diye gittim doğuma alındım. Çok şükür 16 aylık olduk. Yoğun bakım süreci biraz yıprattı beni. Gel di geçti şükürler olsun. Sağlıkla alırsın inşallah bebişini kucağına. Kilosuda çok iyi ayrıca bebeğinin🌸