Kızlar kamuda çalışıyorum şuan 13. Haftamdayım ben 32. Hafta itibari ile doğum iznine ayrılabiliyorsun diye biliyordum ama Cumhurbaşkanlığı kararnamesi ile 24. Haftada İtibari ile idari izinli sayılabilir diye birşey okudum haberim yoktu bilginiz varsa paylaşabilir misiniz.🐣🌸