Nida_Y dediğiniz doktorumda laboratuvarı arayıp grafiği mail olarak atmalarını rica etmemi istedi sonuç düşük riskli çıktı doktorum herhangi bir problem yok gözünüz Aydın dedi 🙏🏼 Kubraaltn 11+5te yapıldı tarama hcg tek başına anlam ifade etmiyor diye biliyorum arkadaşımın da düşüktü ama risk yoktu, içiniz ferah olsun