Burcukaramertt Bizimde ilk gebelik benim doktorda 40. Haftaya bekleriz dedi , normal olacakmış gibi bekliyecez dedi, eğer vücut elverir ise dedim tabi ki normali denemek isterim dedim, eğer aksi olursa yapacak birşey yok.
Eski zamanlarda insanlar nasıl hep normal yapmış hiç anlamıyorum🤔. Eskiden sezaryen yok idi herhalde 😁Çağ değiştikçe herşey değişiyor 🤗