EdaAltun55 Hanımlar ellerim ayaklarım şişti ya bu normal durum ama ellerimi resmen oynatamiyorum ayaklarımda öyle ayakkabı giyip çalışmak çok zor geliyr. İşyerinde otursam dert oturmasam dert . 2 türküde aciyro ağrı yapıyor Bir çaresi yokmudur 🤦🏻♀️🤦🏻♀️😔😔
S-r-p EdaAltun55 kaç haftalık canım altına tabure koyabilirsen çok iyi olur ayaklarını sallama bi de sağlık ocağındaki ebe el şişmesi riskli demişti tansiyon göstergesi olabilir bi doktoruna danış istersen