Gedonas17 Yarın 32 haftalık olacağım karnık çok fazla sertleşiyor onunla birlikte belime ağrı vuruyor. Yarın randevum var. Bu haftalarda böyle olması normal mı
Sedaca Gedonas17 bende 32 haftalık hamıleyım benımde sık sık oluyor doktorum normal dedı magnezyum kullanmıyorum gerek gormedı. Gıttıgınızde sorun tekrar sızde ıcınjz rahatlasın
irva Gedonas17 Benim de oluyor canım bende 32 haftalığım.Böyle olması normal dedi doktorum bana.Zaten yarın kontrolüm var.Bir de baş aşağı olunca çocuk altta resmen baskı hissediyorum.
merve90 Karnınız kasılıo magnezyum eksiliğinden oluo bide yalancı sancılar dedikleri şey oluo benim 15.haftadan beri karın sertliği varr hap içmeme rağmen
Elifeg merve90 ne yapmamız lazım acaba bunun için korkmaya başladım daha çok erken değil mi yalancı sancı için de
Sedaca Benım kasıklarıma bır kac gundur agrı vuruyor bebek hareket ettıkce sankı içimi deliyor gibi cok acıtıyor kafası asagada bel kemıgıme baskı yapıyor😪 sureklı tuvaletım geliyor artık yururken de karnımda baskı olmaya basladı