Kızlar merhabalar, bugün 13+5 olduk hafif kahverengi lekem oldu. Doktoruma sordum normal olduğunu devam ederse gel bakalım dedi. Aranızda bu haftalarda böyle birşey yaşayan var mı? Bu 3. Gebeliğim:( diğerini kucağıma almak nasip olmadı. Normal mi bilemedim. Başka bir doktora gidip görünsem mi bilemedim:(