Merhaba hamişler😊 dün ağdaya gittim 2 saatte çıkabildim cildim o kadar kuru ki kabuk attım resmen ağdanın üzerinde kıldan çok deri parçalarım vardı. Sırtım yüzüm pul pul dökülüyor. Günde 3.5 litre su içiyorum ve sabahları bolca çatlak kremi akşamları da tüm vicut nemlendirici sürüyorum. Ara ara da bebek yağı kullanıyorum. başka önerisi olan ya da böyle bi durumla karşılaşan var mı??