Melekanne98 Nur13 6. Haftamda görmüştüm. 5. Haftamda görünmemişti. Hem betayla alakası yok canim beta bebeğe göre değişiklik gösterir önemli olan ultrason
aeh ilk gebeliğimde 5. haftadan sonra görmüştüm, şimdikinde henüz doktora gitmedim c.tesi gideceğim 5+4 oluyorum görürüm diye tahmin ediyorum
balperisi_71 Nur13 kese betahcg 2bin in üstünde gözüküyor canım. Belki gec döllenme vs dir içini rahat tut
-ilknur87- Ben dün gittim yaklaşık 2 buçuk haftalık keseyi göremedik, beta hcg 195 idi 10 gün sonra tekrar gideceğim,görmeyi umuyorum.