kelebekannesi01 6 gündür progestan kullanıyorum vajinal olarak ilaca başlamadan önce kabız değildim acaba ilacın bi etkisi olmuş olabilir mi?? Vajinal uygulayınca yan etkileri olmuyor diye okumuştum burda bi postta
Hercai kelebekannesi01 bende epeyce kullandım ama böyle bi sıkıntı yaşamadım doktorunuza bi danışın başka bi takviye gıda kullanıyor musunuz
Busraveminisi1 kelebekannesi01 kabızlık yapmıyor canım demir ilacın yapıyor olabilir mi kuru kayısı tüketmeyi ve zeytinyağı içmeyi dene
endobeybi kelebekannesi01 ben 1 aydır vajinal kullanıyorum, kabızlık değil de başlarda gaz yapmıştı bende
Ayse10 kelebekannesi01 ben de kullanıyorum kabızlık yapmadı fakat gün içerisinde sizde de bu ilaç az az da olsa geri geliyor mu?
Homeless20 Ayse10 evet ilaç eriyip geri gelir. Vajinaya yerleştirdikten sonra 20 dakka uzanman yeterli zaten dışarıya gelen ilacın hepsi değilse sıkıntı yok.
turansmom1 Ayse10 canım ilacı attiktan sonra dümdüz şekilde yatma ayaklarını altına yastik koy uzan geri gelmez
kelebekannesi01 Ayse10 ben gece yatarken koyuyorum sabaha kadar bişey gelmiyor ama uyanıp ayaklandıktan sonra geliyor azar azar
Homeless20 kelebekannesi01 ilk üç kullandım bnde ama dediğin gbi bir şikayetim olmadı. Multivitamin yapar demir ilacı yapar kabızlığı
Ayse10 Homeless20 yok yok hepsi değil gördüğüm kadarıyla, sabah akşam kullandığım için hep bi gelesi var😁
Ayse10 turansmom1 sağ olun teşekkürler 😊 sabah akşam kullandığım için hep bi azar azar geliyo ilaç neyse artık işe yarasın da inşallah.
turansmom1 kelebekannesi01 ben 7 ay kullandım toplamda hic bir yan etkisi olmadı demir ilacından dolayıdır belki ama kac aylık hamilesin bilemiyorum hamilelikte kabızlık coğu insanın basına gelir.cogunlukla
kelebekannesi01 turansmom1 henüz demir ilacı başlatmadı doktorum multivitamin kullanıyorum. 11+2deyim canım
Ayse10 kelebekannesi01 Teşekkürler 😊 ben sabah akşam kullandığım için sürekli bi gelme hali var😁 inşallah işe yarasın da önemli değil.
turansmom1 kelebekannesi01 hamilelikte kabizlık çok cok normal canım bence progestanla bir alakasi olduğunu sanmiyorum ama yinede sor istersen
Bsrul21 Ayse10 benimde kullandığımda gün boyu geliyor. Üç gün vajinal iki gün ağızdan alıyorum bende rahatlaması için doktorum öyle söylemişti
kelebekannesi01 Ayse10 tabi önemli olan işe yaraması fazla olan akıyordur zaten bişey olmaz😊 siz yinede sabah koyduğunuzda hemen ayağa kalkmayın
Bsrul21 kelebekannesi01 bende 4 aydır kullanıyorum canım kabızlık var bende de ama hamileliktende olabilir hormonlar yüzünden. Veya doktorum psikolojik kabızlık da olabilir demişti. Hamilelikte özellikle düşük tehlikesi varsa ıkınma olayından kaçındığı için anneler olurmuş böyle. Çok ağırlaştğımd duphalac şurup kullan geçer.
kelebekannesi01 Bsrul21 evet düşük tehlikem var bi yandan ıkınıyorum bi yandan ağlıyorum düşecek diye allah esirgesin hem bizi hem bebişlerimizi🙏🏼 Doktoruma sordum şimdi o da duphalac şurup önerdi inşallah geçer canım😊
Ayse10 Bsrul21 vajinadan kullanıldığında hem daha etkili hem de yan etkisi daha az oluyo diye vajinadan kullanıyorum sabah akşam o yüzden gelen bişeyler oluyo azar azar…
turansmom1 Ayse10 akan şey fitilin kabuk gibi olan kısmida olabilir kuzum ama ben gözlemledim bacaklarımi dikip yatinca geriye cok cok az geliyordu, rica ederim💙