Ulkumom ben dün öğrendim 😳 37+4 teyim yaklaşık 2 haftadır tansiyon sorunum vardı sürekli yukseliyor başımda inanılmazı bir basınç hissi hiç uyutmuyordu beni ,ilaçla dengelendi biraz ama dün ki kontrolde doktorum deri altı ödemi başlamış yani zehirlenme başlangıcı bebeği daha fazla bekletemem 38 dolsun hemen alalım dedi. Cumartesi günü sezeryan olacağım nasipse . Bir an da elim ayağım yüzüm pufpuf oldu. Tuzu komple kesmeme rağmen 2 haftadır.