Kızlar selam. Eşimin morfoloji sonucu belli oldu. Ctesi doktora gideceğiz. Bilen, anlayan varsa doktor öncesi bilgi verebilir mi ? :) Teşekkürler şimdiden.
I-NORMAL MORFOLOJİLİ SPERM YÜZDESI : %5
II-BAŞ ANOMALİSİ : %92
1-Akrozomal Defektler : %16
2-Strukturel Defektler(amorf,megalo,kucuk,uzun, birden fazla ve vakuolar başlı) : %76
III-BOYUN ve ARAPARÇA (MIDPIECE) ANOMALİSİ : %22
IV- KUYRUK ANOMALİSİ : %15 (Kuyruksuz, kuyruk açi, birden fazla kuyruk, duzensiz kuyruk anomalisi)
V-SİTOPLAZMİK ÇIKINTI : %4
VI-NORMAL BAŞI OLUP BOYUN, ARAPARÇA ve KUYRUK ANOMALISI : %3
Normal Sperm Yüzdesine Göre Değerlendirme
%14 :Fertil
%5 - 14 :Subfertil/Fertil
%1 - 4 :Subfertil