Ebruuka 16 haftalık hamileyim ama Istahim hiç yok mide bulantim azaldı azalmasına rağmen yiyemiyorum doyasıya sofradan aç kalkıyorum ve bebeğim beslenemiyecek diye kafama çok takıyorum aynı durumda olanlar var mı 😔