Albayrakozlem Merhabalar arkadaşlar 7 hafta 2. Günümdeyim fakat hiç iştahım yok, dün öğlen yediğimle ertesi gün kahvaltıya kadar duruyorum üstelik yediğim zaman çıkardığımda oluyor. Bu durum normal mi bebeğe zarar verir mi?
minikbaby06 Albayrakozlem benimde öyle arkadaşım bende 9 haftalığım iki haftadır doğru düzgün birşey yiyemiyorum midem almıyor zaten ama bebek annenin depolarından kullanır diyorlar bilmiyorum ceviz yemeye özen gösteriyorum sadece
minikbaby06 Albayrakozlem kusmalarınız için doktorunuzdan ilaç isteyin biz ilaca başladık ben çıkarmıyorum artık bi nebze rahatladım
Baobap Albayrakozlem bebeğiniz o kadar küçük ki şu an, sizin mevcuttaki depolarınızdan besleniyor. İlk 3 ay hiç beslenemeyen kadınlar var ve bebeklerine hiç bir şey olmuyor. İçiniz rahat olsun. Şu an sadece kendiniz için yemeniz gerekiyor.
Bir_Prenses_Annesi Albayrakozlem Bende aynıydım yemek yemesen bile meyve yemeye calıs ki miqdene bisey qitsin ben ilk 4 ayımda 5 kilo werdim qünde 4 5 defa kustuqum oluodu ama her kustuqumda biseyler yemeye çalıştım az ye sık sık ye elinin altında sürekli ceviz badem muz olsun tuzlu kraker olsun miqdeni rahatlatır yemezsen miqden kücülür 2.aydan sonra bebek senden beslenmeye baslıo die biliorum o yüzden korkma ama kendine de dikkat et 🌸😊
Albayrakozlem minikbaby06 şuan covid nedeniyle hastanede yatıyorum ve bulantı ilacı da veriyorlar serumla ama faydasız:(
Saniss Bende 7+1 im zorla yiyorum tüm yiyecekler kokuyor resmen bana. Ama yemeyincede öyle kötü oluyorum ki bulantım hiç eksik olmuyor
Albayrakozlem Bir_Prenses_Annesi En sevdiğim meyveleri bile görünce içim almıyor nedense elimde değil inşallah düzelir durum :)
A-F-B Albayrakozlem benimde böyleydi asla midem bir şey kabul etmiyordu günde 1 kase yoğurt yemeye calısıyordum beni rahatsız etmeyen seyleri doğrusu ama gececek üzülme vücudun alısıyor simdi
Mlsarjn Ben de 7. haftadayım bir haftadır su içemiyorum midemi çok bulandırıyor günde bir yada iki yudum anca içebiliyorum endişeleniyorum bebeğe zararı olur diye
Pembgl Albayrakozlem öyle oluyor maalesef ben 15. Haftaya kadar iştahsızdım kusmanın da etkisiyle 2.5 kilo verdim ama sonrasında iştahım düzeldi merak etme doktor bana sadece bi elma yesen bile o alacağını alır demişti ama sen yine yemeye çalış çünkü bebek senden yedikçe sen halsizleşirsin
Mucize23 Albayrakozlem canim mide bulantın için doktorundan ilac iste sana ilac yazsin ve en baslarda gayet normal istahinin az olmasi ama yine istifar etsen dahi yemen lazim bebek kucuk evet senin yediklerin ona gitmiyor direk ama yediklerin kanına karışıyor vitaminini kanindan aliyor ve suan kanla besleniyor o yüzden yemene dikkat et