33 haftalik hamileyim. İlk gebeligim o yuzden ne normal ne anormal ayirt edemiyorum. Sırtım karnim devamli ağrıyor otururken yatarken sürekli zorlaniyorum. Doktorumla da konustum normal dedi ama yine de tedirginim. Boyle mi oluyor acaba son haftalarda 🤷♀️