Selmakaraduman20 merhaba ben kızımı 22 ay emzirdim ama yok böyle bir emme 10 dkda bir gece gündüz memede.uykuda bile yapışık.bant yapıştıranı duymuştum deneyeyim dedim aman Allahım çocukta tramva oldu resmen 15 gün daha emzirdim sonra yavaş yavaş azalttım.önce uyku dan kalkıncayı daha sonra gün içindekileri hep birlerle oyaladım daha sonra geceyi en sonda uyku öncesini kestim ve en son artık her istedğinde sen büyüdün gerek yok artık dedim. Ama eşim bu çok yardımcı oldu ve onu sürekli oyaladı