ipeksfr deletedmom12 ablamın 40 çıkmıştı. Ona göre diyet verdi doktor yani şöyle. Mesela muz gibi çok şekerli meyvelei yasakladı. Ani yükseliş ve düşüşlere sebep olabilir diye. Kendini aç bırakma ufak atıştırmalıklarn olsun. Şuan 35 haftalık ablam bi sıkıntısı olmadı maşallah
tubatayfun deletedmom12 2 saatde bir atistir ac birakma kendini ve sekerden tatlidan elinden geldiyi kadar uzak dur o dengeyi saglarsin tatli filan yersen sekerin normal seviyeye yukselir ve dusmeye basladinda bunu hisedersin
Ladess E kadar düşük ?benim de az düşük çıktı dr korkma sıkıntı yok dedi baremi 75olması gereken benim 65 di ,Allah korusun 50nın altı falan sıkıntı ,
matruskaa deletedmom12 benim başından beri 60larda canım üstelik suyum fazla şekerden şüphelenmişti doktorum ama aksine düşük aç kalınca baş dönmesi yapıyor biraz ona dikkat edersen bişey olmaz