Yakalanıp atlatan ve bebeği sağlıklı olan birçok gebe var. Moralinizi bozmayın lütfen. Ben de 1 haftadır gribim. Covid testim negatif çıktı. Ve ilaç alamadığımız için covid de, grip de, soğuk algınlığa da şu aşamada çok benzer. Bol bol su, bol bol C vitamini, ballı-süt, pekmez, ceviz-fındık ve en önemlisi yüksek moral. Çok geçmiş olsun 🌸