ben 8.haftamda gittim gebe bildirimi yaptıkları için sadece aşı için değil izlemlerimz de oluyor aile hekimlerimzde boy kılo kac gebelik gecirildi varis var mı erken donemde onlarn da kayıtları yapılıyor ki ara ara kan tahlili vermek için ebe cagrmasa da bn gidiyorm