Merve1656 canım bende 34 +4 haftalık hamileyim bende senin gibiyim kaç gündür sancım filan oluyordu bebek aşağıda gözükyor karnımdan bide ilk doğum sezeryan doktor dedi ki hani normal doğum olsa bunlar normal doğum yaklaşma sancıları olarak gözükür ama senin ki sezeryan olduğu için çok dikkat etmelisin dedi dikişlerin zarar görür dedi ben şuan dikkat etmeye çalışıyorum ama hani senin ki normal olacağından olur belki doktor onlar için çok normal Bi durum bu demişti baba