Eda91- Arkadaşlar merhaba hamilelikte kullanmış olduğum omega3 balık yağımın bitmediğini farkettim. Şuanda emzirme dönemindeyim kullansam süte geçer mi veya bebeğe herhangi bir etkisi olur mu bilginiz var mı