Fatmanurkor94 Kızlar bu haftalarda olanlar bebegınız hareket sıklığı nedir benımlı bazen hic kıpırdamıyor karnımı seviyorum biraz sarsıyorum oyle kıpırdıyor bazen de cok hareketlı sızınde mı oyle 36+5 ız
cico-20 Fatmanurkor94 bzde 37+4 uz genelde hareketlı bebıs ama cok nadıren de olsa bazen senın dedıgın gbı sarsmam gerekıo. Büyüdü yerı daraldı sanırım. Doktorum saat bası en az 2 kez hareket etmezse muhakkak benı ara dedı
Seraparsln Fatmanurkor94 benimde öyle yeri daraldığı için hareketleri az ama hareket edince de canım acıyor
Sezensu Fatmanurkor94 Aynı aynı , pazar günü günde 10 kez zor buldu dürte dürte, dün tam tersi aha dedim çıkacak şimdi dışarı öyle hareketliydi. 37+2 bu arada. Bir günü bir gününü tutmuyor
Fatmanurkor94 Gecelerı onceden cok hareket ederdj uyutmazdı 2 3 gundur dıkkatımı cekıyor eskisi gibi degıl acıle gıttım bı sorun cıkmadı herseyı normal ama nıye anlamadım bnde
Seraparsln Fatmanurkor94 bilemedim ki doktoruma söyledim ben günde yine 10 kere hareket ediyor ama çok az hareket ediyor artık yeri daraldı ondan mı dedim evet dedi sorun etmedi
Fatmanurkor94 Seraparsln ben acılde kı doktora sordum yer darlığı ve kilosu yla alakası olır mu bu durum dedım hayır alakası yok dedı ama genelde de oyle bılınır yeri dar oldugu ıcın denir ama bellı olmuyor bebeklere de