Kuruuzum Ogluma esimin ismini koymak istoyorum tabi yanina bir isim daha koymak istiyorum bana yardimci olursaniz sevinirim simdiden cok tesekkurler guzel anneler 🐣💐
1987gokce Kuruuzum Allah nasip ederse benim oğlumun adı Mehmet Efe olucak 😀 Deniz ismi de çok güzel biraz kararsızım.
Melikerhan Kuruuzum benim ismim de belli erkek olursa Mehmet EMİR bi düşünün derim söylemesi de çok kolay
Slha2011 Melikerhan aa bizde aynı ismi düşünüyoruz Mehmet eşimin babasının ismi 7 sene önce ölmüştü hep bi oğlum olurasa koyucam derdi emiride yanına istiyo nasip bakalım 😌
deletedmom24 Kuruuzum Mehmet Alp ben çok istemiştim ama eşim baba ismi koymak istemiyor 🙂 favori ismim 💕