edaelifokmn Arkadaşlar nolur bilen birileri yazsın 2 günden beri psikolojim bozuldu ağlamaktan gecen gündüzüm bir oldu.. Sizce bu testi ne kadar ciddiye almalıyım haftaya detaylı randevum var nasıl dayanacağım nasıl zaman geçecek bilmiyorum..
Damla123- edaelifokmn ohoo ben açık spina bfida 38:1 çıktı düşün doktor panik oldu beni panik etti hemen perinatolog dedi falan çok sıkıntılı geçti şu an kızım 4 aylık canımı okuyor maşallah sağlıklı
bltern1 Gönlünü ferah tut kötü düşünme kötüyü çağırma bu testlerde yanılma payı olur diye biliyorum. Randevunu bekle bol bol dua et Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
edaelifokmn bltern1 bebeğimde bir sıkıntı olsa ultrasonda belli olmazmıydı bilmiyorum.. şok yaşadım ikili testte bir sıkıntı çıkmamıştı doktor önlem amaçlı üçlü testi istemişti o kadar pişmanım ki yaptırdığım için… Allahım inşallah bebeğimi sağlıklı bir şekilde kucağıma alabilirim çok korkuyorum
edaelifokmn Damla123- benimde böyle çıktı Allahım inşallah bende bebeğime inşallah sağlıklı bir şekilde kavuşabilirim kafayı yedim kaç gündür mahfoldum bebeğime bu stresi yaşatmak istemiyorum ama elimde değil çok korkuyorum..
bltern1 edaelifokmn ikili testte sorun çıkamamış ultrasondada bi sıkıntı görünmemiş doktorun bi sorun görürse zaten daha detaylı testler var onlarıda yapar randevuna kadar bekle inşallah bir sıkıntı yoktur