Kızlar yanlış anlamayın amacım kıyaslamak değil. Benimkiler ikiz. Dün doktorum birinde hareket azlığı tespit etti. İkisi arasında da beş gün var. Ağırlıkları da az gibi dedi başta sonra normal dedi. 206gr. Sizlerin nasıl merak ettim. İkiz olunca böyle ilk aylardan itibaren hep daha düşük mü olur normal mi