Gamzelim_ 8 cı haftamdayım ve iç camasırıma kahve akıntı gelmiş peceteyle sılıncede vardı nedendir normal mi kalp atışlarımızı duymustuk doktor randevuma var daha inşallah bi sorun olmaz ilk boş gebeligim düşük olmuştu tedirginim şimdi
Birgul Gamzelim_ kahverengi geldiyse doktora gitmelisin canım randevuyu beklemeden önemli olabilir aksatma
minnakmina Gamzelim_ acilden giriş yaparak doktorunuza görünün vakit kaybetmeyin ilaç verebilir doktor
pembemor Gamzelim_ ilk 8. hafta da benim de oldu canım. ikiz gebelik. sonra 3 kere falan yine oldu ara ara. iğne fitil falan veriyor doktor. önemli bir şey değildir inşallah. ikizlerde oluyor dedi çünkü benim doktorum. ihmal etme doktoru git mutlaka görsün canım ne zaman kanaman olursa.