Ozzzzz_ Kızlar ben yeni evlendim Bağcılar kirazlıya taşındım , burda hangi hastaneye doktora gideceğimi bilmiyorum hamile kalsam da kalmasam da bi kadın doğuma gözükmek istiyorum ama hiç bi hastaneyi vs bilmiyorum burda olanlar var Mı?
Semragklp Ozzzzz_ merhaba canım bende yaklaşık 1 yıldır Bağcılar da oturuyorum 37+3 günlük hamileyim medicine hastanesine gittim 2-3 doktor değiştim aşırı ilgisizler sevmedim , Sonrasında Güneşlide Yaman tıp merkezi Dr.Eray Balcanı buldum ve onda takipliyim mükemmel bi doktor .İnstagram kullanıyorsan ordan da bakıp araştırabilirsin kesinlikle pişman olmayacağın bi doktor.
[silindi] Ozzzzz_ ben bagcilarda oturmuyorum ama doktorum orda. Medilife bagcilarda sema yilmaz’a gidiyorum gayet ilgili oldugunu dusunuyorum ben memnunum sizde oraya gidebilirsiniz instagram hesabıda var bakabilirsiniz. 🥰
Ebruakcetin Ozzzzz_ canım ben bağcılar 15 temmuzdayım. ben nisa hastanesine gidiyorum derya hanıma yenibosna ya .daha önce medicine e gittim pek memnun kalmadım. Esenler metropolde burcu aydın boyamayı çok duydum iyi dediklerini . Mega medipolde elif hanım var şuan soyadını hatırlayamadım iş arkadaşım onda doğum yaptı çok memnundu. Birde yeni iklim hastanesinde nehir hanım var ona da gidenler cok memnun ama hastane biraz eski.
Ozzzzz_ Mervetekmn kuzu bi önceki hamileliğimde oraya gittim kanamam çok yoğun dememe rağmen hiç bi önlem almadı git yarın kan ver tekrar gel dedi tabi bi gün içinde daha da yoğunlaştı kanamam ve düştüğüm oldu o yüzden oraya gitmek istemiyorum aslında çok yakınım oraya 😔
Semragklp [silindi] merhaba acaba doktorun muayene ücreti nedir doğum ücretleri hakkında bilgin varmı 🤭doğumdan önce onda takipli olmak şartmı birde doğumdan önce covid testi zorunlu mu öyle bi durum var mı acaba ?çok soru sordum hakkını helal et 🌸
kdrsln Ben Bağcılar da oturuyorum canım medıcıne gitme tavsiye etmem çoğu giden memnun değil ben yenı ıklım hast nehir bayrama gidiyorum memnunum medipol mega da güzel 👍
Almilaaa Ben Yeni İklim hast. Dr Barış Yolcu’ya gidiyorum gayet ilgili ve güleryüzlü bir doktor. Kesisiz epiduralli normal doğum istediğim için bi tavsiyeyle gitmiştim umarım dikişsiz bi doğum yaşarım 😀🙄
iremgulerr Eray Balcan var Yaman Cerrahi Tıp merkezi cookk naif tatlı bir doktor ekibi de aynı şekilde
[silindi] Semragklp Semragklp helal olsun oyle sartlar hic konusmadik. Ben basindan zaten ona gelmek istedigimi soyledim. O yuzden oyle bi konu soz konusu olmadi. Covid testi zorunlu demediler. Doktor ilgili ve genel olarak memnunum. Internette hakkindaki yorumlari da okuyunca icim cok isinmisti kusura bakmayin mesajiniz gozumden kacmis
muhkad Kesinli yaman tıp merkezi Dr.Eray Balcan❤ ilgisi alakası şimdiye kadar gittiğim doktorlarin arasında en en iyisi🤩
Ozzzzz_ Yakınımda olanlar , Yunus Emre tıp merkezi , özel median hastanesi , Özel kaş tıp merkezi , güneşli Erdem hastanesi
Ebruakcetin Ozzzzz_ ben güneşli erdem de mihriban hanıma gittim güleryüzlü birisi ama hiçbirşey söylemiyor yani sadece iyi tamam dedi kapattı konuyu. Ama benim doktorum derya hanım bak burası elleri parmakları ayağı burnu gibi heryerini kontrol ediyor banada gösteriyor bu yüzden mihriban hanımdan memnun kalmamıştım
kdrsln Ozzzzz_ Yunus Emre’ye sakın gitme rahatsızlandım gittim kadın gel seni beş dakkada Sezeryan yapayım dedi koşarak uzaklaştım