bltern1 kaç haftalıksın canım başka bi doktora görün istersen çünkü benim 3 ay kanamam oldu ilk gittiğim doktor hiç bişey yazmadı bana düşen bebeği tutamayız dedi Başka doktora gittim hemen iğne ilaç başlattı benim de ilk düşük oldu bu ikinci çok şükür bu ay doğumum olcak hala progestan kullanıyorum ama Sen yine de kullanırsın nasibi varsa gelir zaten herşe allahtan ama hiç bişey yapmadan da beklenmiyor