Dilrubaymz 3 haftalık hamileyim kızlar mide bulantısı çok oluyor nd yesem midem bulanıyor karın ağrısı oluyor ara ara gelip gidiyor haksızlık yorgunluk var doktora gittim normal diyor sizinkilerde böyle oldu oldaysa ne zaman geçti ben şimdiden böylesem 🙄🤦♀️
egeninincisii Dilrubaymz Canım ben hastanede sürünmüştüm üç ay boyunca , serumla beslenmiştim 😪 kişiden kişiye değişiyor ama kendini bırakma, tuzlu bir şeyler ye, içebiliyorsan su iç, yoksa daha kötü oluyorsun.
Gulsen4224 Dilrubaymz canım benim 4 ay sürüyor ama herkeste farklılık gösteriyor ilk aylar zorlu kimi anneler için 🤦🏻♀️🤷🏻♀️
Baobap Dilrubaymz benim bulantım yoktu ama iştahım tamamen kesilmiş midem kendini kapatmıştı. Hiç bir şey yemek istemiyordum. Çareyi domates salatalık ve süzme peynirde bulmuştum. Bir tek onları yiyerek ayakta duruyordum çünkü yemeyince aşırı halsiz oluyordum. Hatta tansiyonumun düştüğü bile oldu. 8. Hafta düzeldim. Yani bomba gibi değilim ama en azından bazı şeyleri rahat yiyorum. Tatlı vazgeçilmezimdir normalde şu an yüzüne bakmıyorum😊 ama şunu biliyorum hepsi geçecek, hayatımız normale dönecek❤️
Birgul Dilrubaymz canım kişisen kişite değişiyor ama seninki daha cok yeni vücudun alışana kadar biraz zorluyor sonra inşallah geçer
sehrengiz_8 Dilrubaymz bhcgniz kaçtı ki 3 haftalıkta bu kadar fazla belirti veriyor. Genelde bhcg 2000 üzerine çıkınca bu duruma gelenler var acaba ikiz gebelik olabilir mi
__Fatma__ 12+4 haftalık gebeyim ve 9 kilo kaybettim. Hala bulantım ve iştahsızlığım devam ediyor bende dört gözle geçmesini bekliyorum. Yaşayan annelerin Allah yardımcısı olsun hemen geçer inşaÂllah🤲🏻
S-r-p Dilrubaymz dördüncü aya girerken bi kısım hassasiyetim gitti şimdi sekize gircez nerdeyse tamamı gitti kişiden kişiye çok değişiyor ama üstünüze gitmeyin