Merhaba. 5+1 haftalık hamileyim. Hamile olduğumu kan testiyle öğrendim. Kadın doğumda da ufak bir kese olduğu söylendi. Adet günlerim süresince Karnım ağrıdı. Ama şuan hiçbir belirtim yok, midem bulanmıyor, halsiz değilim. Bunlar illa olması gereken şeyler mi? Hamileliğimde sıkıntı olabilir mi?