Edaramazam Kızlar öncelikle merhaba Bi haftadır çoğunlukla sabahları bulantı ve devamında kusuyorum doktor muayenesine daha var üşütmedim de bilğisi veya tavsiyesi olan arkadaşlar varmı
HicranKzn Edaramazam annelerimiz saçlanıyor der ya belki ondandır 🙂 benşmse arada içim ekşiyor bulantım oluyor ama kusma yok çok şükür
Adabahar Benim kusmam hiç olmadı ilk aylarda bile ama iştahım kesildi resmen şuan yiyemiyorum yediklerimden bıktım hergün yumurta muz süt vs normal yemeklerden de neden böyle acaba 🙁
Edaramazam Adabahar benm ilk aylarda da vardı kusmam ama 4 ayda bitmişti şimdi tekrar dan başladı yumurta süt hiç sevmem zor zoruna içiyorum ama niye böyle oluyor ki bebişlerimiz sag salim Bi dogsalar
HicranKzn Edaramazam inşallah kuzum🤗 ya ben yumurta süt falan tüketmiyorum ama bebişim gayet iyi. Aynı şeyi yemek beni tiksindirir