Merhaba anneler, daha öncede yazmistim, ben tiroid kanseriydim 5 yil oldu, hamile oldugumu ogrendigim zaman degerim 2 idi. Doktorun ihmali yuzunden 11 hafta sonra baktik 13.9 cikmis, dun bir daha verdim 10a düsmüs, hic sonuclari yuksek cikip duzelen bebegine birsey olmayan anne varmi aramizda :( o kadar korkuyorum ki ona birsey olacak diye :(