Merhabalar, 12+4 haftalık gebeyim ve kan testinde karaciğer değerlerim yüksek çıktı. Netten baktığıma göre gebelik kolestazı şüphesi olduğunu öğrendim Perşembe günü ikili test için doktora gittiğimde kontrol edeceğini söyledi doktor. Yaşayan var mı? ne yapmam gerekiyor?