1234 Arkadaslar izlenımıme çok gec tarifte gittim birinci tetanoz dozunu kacırmısım ikinciyi yaptı doktoruna soyle dedi acaba bir sorun olurmu illa hepsını yaptırmakmı lazım
ecemsuu 1234 canım 25 haftamdayım ve doktorum 2nede gerek görmedi zaten dogum sırasında yapılması gerekeni biz yapıyoruz dedi 🤗
1234 ecemsuu hemşire birinci dozun zamanı gecti ikinciyi yapcaz dedi doktoruna soylersin dedi bende kacırdım diye zamanını uzulmustum
Elifdilara 1234 ayy ben de bekliyorum acelesi yok diye.canim aramadilar mi seni saglik ocagindan gel diye.onlarin hatasi haber vermeleri gerekirdi
1234 Elifdilara yok cnm aradılar bende sadece takıp dıye bir ay gec gittim sabah birde erken gel diyince hep erteledim uyanmak zor oldu benım hatam aslında