Merhaba anneler🌸 Perşembe ilk randevum var , son adet tarihime göre 5+6 olacak. Gectigimiz persembe beta 356 cikti bende randevumu iptal edip bir hafta sonraya aldim. Bugün tekrar beta testi yaptırdım sonucum yarın çıkacak ,binlere ciktiginda mı kese görünüyor ve karından görebilir miyim sizce ?