Gozgozhappy Bir problem olsa dr.unuz söylerdi içinizi ferah tutun.
Bir de genetik faktörler de etkili olabilir. Kız kardeşimle aramda boy uzunluğu olarak 3 cm fark var ama benim el ve kollarım onunkine nazaran daha uzun
(bazen uygun kol uzunluğunda kıyafet bulamam)
Benim el kol ve bacaklar babam gibi,onunkiler de tıpa tıp anneme beziyor.
Belki böyle bir şeydir