Tugce0158 Canlar 20+1 günlük olduk ama ben dünden beri hareketlerini hissetmiyorum.ister istemez bi panik oluyorum 😔
ekrnz Tugce0158 olma kuzum çok normal 3 günde bile hissettiğini olabilir tatlı çikolata ye bakalım değişecek mi
threestar Tugce0158 bu haftalarda uyku modunda oluyorlarmıs genelde diye okudum bugün ben de 19+3’üm, hareket hissediyorum ama bazen hiç kıpırdamıyor sanki uyuyordur diyorum biraz daha büyüdükçe daha net anlaşılır
Scarlatina88 Mervesbora ben dun vurdurdum doktorum vurulmami tavsiye etti once ona sordum. Suanda bulundugunuz haftada ilk dozu vuruyorlar zaten. Uygun haftadasiniz.
Fndkkrdu Aslında hareket ediyorlar ama biz bazen hissetmiyoruz belki sen ayakta bir iş yaparken hareket etti hissedemedin yada kendini çok yordun vs vs çikolata ye biraz yada kendine güzel bir supangle filan yap afiyetle ye bak nasıl hareketleniyor ☺️
Tugce0158 ekrnz darısıda inş bana olur sorunsuz sıkıntısız o bile stres yapıyor Rabbim evlatlarımızı korusun 🤲🏻
Tugce0158 Deletedmom369 ben yarın girmeyi düşünüyorum İnş herşey yolunda gider Rabbim hepimizin evladını korusun inş 🤲🏻
ekrnz Tugce0158 niye stres yapıyorsun kuzum 😇 detaylıda meleğini görmelere doyamazsın anın tadını çıkar şeker yiyip git 😍 tetanoz evet biraz ağrısı oluyor ama dayanılmayacak bişey yok hiç stres yapma
Uykulugebe Tugce0158 o haftalarda olur canım. Bebek buyudukce hareketlerini her gün hissetmeye baslarsin endiselenme
Mom0101 19+3 üm cok az hissediyorum. Ya bnm doktor tetanoza gerek yok dedi kafamı karıstırdı herkes vuruluyo benimki neden gereksiz buldu acaba
threestar Mom0101 benim doktorum da 20. haftada vurulmamı istemedi 24’te vurul 20 erken dedi, 24-28. haftalarda toplam iki doz olucam.