Canım korkma Allahın izniyle bişey olmaz ama dikkat etmen lazım benım ilk gebeliğimde ilaç başlamadılar tansıyon yuksek olunca son haftalar bebek GERİ kaldı ve doğuma aldılar 35 haftalık doğurdum bunda tuzlu hiç bir sey yemiyorum ve ilaç basladı lar ıdrar da proteın kacagı varsada dikkat et peynırı ve zeytını suya koy aksamdan oyle ye yemeklere tuz koyma 2. Gebeliğim dikkat etmeye calısıorm bende yoksa 15 16 oluo tansıyonum ilaçta kullanıorm suan normal gıdıo Allaha sukur inşallah sıkıntı olmaz 🤷🏻♀️