buseyusuf27 melike14 su zehırlenmesı yasarsın dkkt et okdr fzla su ıcme derım elim saglıkcı en gzla 2.5 litre zor içiriyor zehırlenırsın dıyor
melike14 buseyusuf27 canım bende hemşireyim zaten doktorumda en az 3 litre içmem gerektiğini söylemişti
aylinsss buseyusuf27 45 kilo hamile kalmama rağmen hem diyetisyen hem doktorum en az 2.5 litre içmelisin dedi bende 2.5 içiyorum daha kilolu olanlara en az 3 3.5 içmeli
turansmom1 buseyusuf27 benim doktorumda 3 3 bucuk içmemi söyledi ve 45 kiloyla hamile kalanlardanım bende
Dilara1503 melmural 2.5 litre senin içmen gereken miktar canım bu miktarı düşme 🤗 bu miktar vücudun için yeterli olacaktr
haziranin25i deletedmom357 Ben normalde ılık su içerdim. Hamile kaldığımda ılık su midemi bulandırdığı için içemedim eşim soğuk su iç birde onu dene dedi o gün bugündür rahatlıkla soğuk su içiyorum 🤗
Mehtapakgl melmural genelde 2 2,5 canım içmeye çalışıyorum. Kum döküyordum bazen 3 3,5 bile bulabiliyor
Heyecandorukta melmural 3-3.5 arası tüketiyorum, ideali de buymuş. Fazlası mide sarkması yapıyormuş o yüzden sayıyorum, fazlasını içmemeye çalışıyorum 😬
Dilara1503 aylinsss tüketim miktarı herkesin kilosuyla orantılıdır ve kişiseldir zayıflar öyle kilolular öyle diye bir şey yok 😊
Busraveminisi1 melmural 3 litre içiyorum canım bardakla zor oluyor diye eşime 1.5 litreliklerden aldırıyorum günde iki tane bitirme şartı koyuyorum kendime öbür türlü bardakla ölçüm zor oluyor