Siyahan İkiz anneleri kaçıncı haftada doğum yaptınız, bebekleriniz kuvez de kaldılar mi, hastane seçimi yaparken nelere dikkat ettiniz ? Birde İstanbul Avrupa yakasın da olupta önerdiğiniz devlet hastanesi var mı? Gebelik: 22+4 haftalık
Miniklerim2021 Siyahan Allah hayırlı doğumlar nasip etsin bende 17+2 ikiz gebeyim bekleyeyim burda cevaplayan olursa inşaallah 🤲🏻
Papatya13371 Siyahan merhaba bende 13+2 ikiz gebeyim bildiğim kadarıyla doğum yaptığımız hastaneler de yeni doğan yoğun bakımı olması gerekiyormuş kuveze alma durumları yüksek oluyormuş çünkü. Genellikle de sezeryan doğum oluyormuş normal hiç duymadım ikizlerde. Inşallah doğum yapan birileri yazar bilgileniriz🌸
Siyahan Miniklerim2021 amin cümlemizin inşallah Allah razı olsun 🤲 ama sanki başkada ikiz annesi yok gibi☺️
Miniklerim2021 Siyahan keşke cevaplayan olsa bende çok korkuyorum erken doğum olacak küveze girecekler diye 😭
Siyahan Papatya13371 aynen evet hayırlısı bakalım Rabbim hepimize sağlık la evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲