Kubraeva Ayca28 Benim doktorum aksarayda hekimoglu klinik var orayi onerdi oraya gittim memnun kaldim cnm
merve0128 Ayca28 canım benim sürekli gittiğim hastanede yapıldı başarı hastanesinde perinatoloji doktoru geldi baktı 500 lira ödedim
NeslihannK Ayca28 yenibosna Ataköy towersda Doc dr Ali ekiz’e gittim 550 tl verdim kuzum tavsiye ederim
NeslihannK Ayca28 evet kuzum ben eşim ve oğlumla gittim onlarda yanimda sandalyede oturdular duvarda büyük projeksiyondan izledik Oğlumuzu. O kadar güzel konusuyo ki Muayene sırasında hem anlatiyo hem bebegimizi seviyo Eşim bile hayran kaldi 🥰
NeslihannK Ayca28 kuzum ben ilk 14. Haftada gittim erkenden cinsiyeti ogrenmek icin %100ogrendik, sonra 23. Hafttlada detayli ultrasyona girdim