Yildizbasaran27 Kanala girdiklerinde hareketlerinin cok yavasladigini okumustum belki dogumunuz cok yakin diye olabilir. Normalde cok hareketli bir bebek mi? Benim doktorum 2 saat hareket hissetmezsen once tatli bir sey ye ya da meyve suyu ic soluna uzan yavas da olsa hala hareket hissetmezsen gel demisti, denediniz mi? Bence ogleden sonrayi beklemeyin simdiden gidin aradan alsinlar sizi hem iciniz rahat etmis olur.