Sema08 39+4 olduk Dr cumaya kadar gelmezse suni sancı verecekmiş çok korkuyorum Bu durumu yaşayan varmı süreç nasıl ilerledi
Cansu321 Sema08 Bende aynıyım 40+2 cumartesi ye kadar doğmazsa benim de suni sancıyla başlatılacak doğumum heyecan korku hepsi barındırıyorum içimde. Ama o anı yaşamak için de hayırlısı olsun herşey için sağlıklı bir şekilde kucağıma alayım da geçer geri kalan 🤲🏻
hayalmehlika Sema08 postu okuyunca allah allah böyle birşey yazdım haberim mi yok diyorum 😂😂 ben de 39+4, benim doktorum da cumaya kadar gelmezse cuma suni verebiliriz dedi. Yazdıklarınızı okuyunca dejavu oldum ben şok yani 😂
hayalmehlika Sema08 ya ben normal doğum olsun istiyorum, ikisini de çekmedim hiç ilk gebeliğim ama normal olan neyse o olsun tabiki. Bakalım.
Paramedic61 Bende 39+3 günlüğüm doktorum vaktinde doğmazsa haftaya sizin isteğinizle doğumu başlatabiliriz dedi