buseyusuf27 Kezbanyegin duzenlı kasıl agrısı bel agrısı yada kasılma eslık edıyorsa adet olacakmıs gbı bı kac gun ıcınde dogum olur cnm eger son ayındaysan bnde suan hala bısey yok 😁🙈gece kasık agrım oldu bırde arada vuran adet sancım var onun dısında gelen gıden yok
NeslihannK Kezbanyegin valla ben 4 sene once ilk gebeligimde hic ishal olmadım hep kabızdim hatta gece sancim gelip uyandığımda Ay tuvaletim geldi diyip gitmiştim yine tik yoktu so ra sancılar geçmeyince karın ağrısı degil doğum sancısı olduğunu anlamıştım bakalim bu sefer nasıl olcak 31 haftalık olduk 🤷🏻♀️😂
merve0128 Kezbanyegin valla canım ben bütün gece sancı çekmiştim aralıklarla gaz sancısı gibiydi sonra sabah kusmam ve ishalim başladı 5 saat sonrada doğurdum
Kezbanyegin buseyusuf27 son haftadayım sayılı günlerim var kasık ve bel ağrısı bayadır çekiyorum ama bugün ishal olmuşum 🤣 artık gelsiiiiinnn😍
Anisalenasmom buseyusuf27 Aynisi bende var 37 deyim korktum sen öyle diyince adet sancisi bildigin ayaklardan vuruyor kasiklarima belime Cok Arada oluyor 😊
Mervensari Kezbanyegin hiç bir bilgim yok güzelim valla doktora gidince hemen soruyorlar ishal varmı kanama varmı doğum için ordan biliyorum onu da ama eli kulağındadır bence
husmus4343 Mervensari kızlar peki benim de aşırı gazım var önceden böyle değildi bu da doğum yaklaştı demek diyebilir miyiz
Kezbanyegin Mervensari Ay inşallah ya bekleye bekleye bit hal olduk gelse artık inşallah hayırlısıyla 🥰
Mervensari husmus4343 ooo bende aynı durumdayım hemde çok fena 33 haftalığım bi insanda olurda bu kadar gaz olmazki 😅😅
hayalmehlika Bunu duyup sevinmiştim, bir kaç hafta arayla alakasız ishal oldum hani bozacak birşey yemediğim halde ama hala doğum yok 😄 39+4
husmus4343 merve0128 benim hafif hafif gaz sancısı gibi sanki ama geliyor gidiyor arada makata vuran ağrı oluyor gazımı da çıkaramıyor gibi kızlar ne bu ya
Kezbanyegin buseyusuf27 her geçen gün daha fazla ağırlaşıyor insan canım vakit geçirdikçe bu lafımı hatırlarsın 🤷♀️😣
hayalmehlika Kezbanyegin hayır canım hiç sancı filan yok. Normal vücut ağrıları var pelvik ağrılar yani, biraz bel ağrısı. Ama sancı kasılma yok.
NeslihannK Kezbanyegin 40 hafta olmana mi 4 gun kaldi kuzum Normal doğumda bebiş ne zaman isterse o zaman geliyo valla 🤭😂
buseyusuf27 Kezbanyegin bılıyorum mlesef ki suan bıle kalkarken zor kalkyorm kasıklarm agryo yurumekte zorluk cekıyorm 🙄 magnezyum kullnyorm ama fayda etmyor dayancam artık en kötüsü de çatı ağrısı yattımmı yataga ne sol ne sag dönebılyorm ağrısan aglıcak gbı oluorm sankı amelyat edıyolar 🙈