Merhaba güzel anneler 28+5 haftalık hamileyim bundan yaklaşık 1-1 buçuk sene önce vajinam da sol tarafta şişlik hissettim ve elime de geliyordu doktoruma gittim bartolin kisti olduğunu söyledi bu durumda olupta normal doğum yapan var mı ? 18 mayısta kontrolüm var ve unutmazsam doktoruma soracam inşaAllah bir sıkıntı olur mu diye