CansuGul Kızlar merhaba ben 30 haftalık hamileyim vee tip 1 diyabet hastasıyım . Benim gibi son trimester de olan ve insülin kullanan var mı aacaaba aranızda ?
CansuGul Ben asla kontrol altına alamıyorum şekerimi diyet yapıyorum yediklerime dikkat ediyorum ama yükseliyo