GozdeKB Evet ya . Eşim trafikte kalmıştı abisi götürdü beni hastaneye . Doğumhaneye aldılar direk çok panik yaptım hem yanımda eşim yok hem doğumhaneyi ilk defa görüyorum falan . Çatı muayenesi yaptılar 2 cm açıklık var yatış vericeklerdi. Ama doktorum panik yaptığımı bildiği için sakinleşeyim diye beni eve gönderdi. O geliş o geliş daha da sancı gelmedi 😂 o gün doğursam doğururdum . 😂 Ama evet dikkatli olun çünlü panik yapmak stres yapmak sancıyı kaçırıyormuş